Poradenstvo
Sociálny úsek zabezpečuje:
- poskytuje sociálne poradenstvo súvisiace s uzatváraním dohôd o platení úhrad rodinnými príslušníkmi, manželom (manželkou),
- zabezpečuje kontakt s rodinou a priateľmi prijímateľov,
- vedenie osobnej agendy prijímateľov a písomný styk s rôznymi inštitúciami (súdy, katastrálne úrady, daňové úrady, sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa, úrady práce sociálnych vecí a rodiny, ...),
- zabezpečenie odosielania listových a poštových zásielok v rámci DSS,
- vedenie agendy úhrad za pobyt v zariadení,
- úschovu vkladných knižiek a cenných predmetov a evidenciu s tým spojenú,
- vedenie evidencie depozitu prijímateľov,
- vykonávanie vreckového na jednotlivých kontách depozitného účtu a osobných účtov,
- nákupy osobných a bežných vecí prijímateľom,
- spolupráca s inými inštitúciami pri vybavovaní rôznych sociálnych potrieb prijímateľov sociálnej služby,(orgánmi samosprávy, s akreditovanými subjektmi a ďalšími inštitúciami),
- spolupráca s odbornými zamestnancami zariadenia a ďalšími odborníkmi,
- presadzovanie a obhajoba práv a oprávnených záujmov klientov, prípadne jeho zastupovanie vo veciach občianskoprávneho konania, dedičské konanie,
- sociálne poradenstvo prijímateľom a rodinným príslušníkom klienta, umiestneného v zariadení sociálnych služieb,
- vedenie osobných spisov prijímateľov,
- poslednú rozlúčku s prijímateľom (spracováva agendu s tým spojenú).
Autor/zdroj:
Archív SKI
Zverejnil:
PaedDr. Danuše Kurucová
Vytvorené:
29.01.2014 12:57
Upravené:
08.12.2015 15:52